Äntligen lite sol!

Kom juh på att jag inte skrivit här på ett par dagar men men sån är jag=) det har iaf fall gått jätte bra med alla hundar och Wookie börjar nog känna sig hemma nu... han har varit med pappa Nicklas och snickrat en alltan, vaktat brädorno=) det var juh hans leksaker.
Jojo har fått något ryck så på varje kvälls kiss så SPRINGER hon och BUSAR och det gör hon aldrig så jag vet inte riktigt vad som hänt med det är ganska kul och se att hon mår bra!=) Idag ska jag äta lunch med Malena från guldsmedshyttan, har inte träffat henne på hur länge som hellst! ska bli super kul. sen ska jag och sickan iväg och tvätta dressyr staket till 3 små gummor cupen..... sen ska jag försöka åka och hälsa på min lilla pinscher saknar henne otroligt mycket!! men det har gått ganska bra endå men det är för jag vet att hon har det toppen hos sin faster Titti och hennes son Linus=)

Trött Pinscher som sover brevid sin älskade husse=)


Ebba och Wookie Ebba är inte alls så stor nu som hon var förut=)

                                                                                  Jojo vet hur man gör ett bra leende på bild=)
farbror Ulmus är ganska så söt han med=)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha... Va söt farbror är!!!! Lilla bebisen! =)

Ja jag har saknat uppdatering här!

2008-07-15 @ 20:19:48
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0